fbpx

Hjärta, höfter och Core Flow 
Vårt nuvarande sätt att leva tenderar att främja rundning av axlarna, slashing av torso och stela höfter.  Under denna välbalanserade klass så bromsar vi den tendensen gradvis och kliver djupt in i axel- och höftöppnare, bakåtböjningar och vår core. Vi kommer att förlänga våra hamstrings och arbeta med och balansera positioner. Du kan vara säker på att du lämnar klassen med en känsla av att vara väldigt öppen och stark från topp till tå!

Demystifying Arms Balances
I denna workshop stil vinyasa flödesklass, kommer du att få steg-för-steg instruktioner och specifika tekniker för att säkert och framgångsrikt ”ta av” i följande armbalanser. Varje ställning kommer att delas upp i tre steg, vilket gör att klassen är tillgänglig för alla nivåer. Vi kommer att utforska Vasisthasana Variations (Bakplatta) Bakasana (Crane Pose), Parsva Bakasana (Side Crane), Astavakrasana (Åttvinkelposition) och Visvamitrasana (Visvamitras Pose). Du får också en handout som visuellt visar varje ställning så att du kan fortsätta att öva progressionen av dessa armbalanser hemma.

Upptäck:
• hur man skapar en säker grund
• Lämplig inställning för högprestanda
• Säkerhetsbestämningstekniker för lyft